Search This Blog

Friday, July 31, 2009

What is my weight?


Yes I know, it's way past my bedtime but just this once (ye ke tu ma? Muahaha... diam diam sudah lerrr). I am still up and the time is showing 0.04 am. If I were Cinderella, I will be left with the ragged clothes. But that's alright, though in rags, Cinderella is always beautiful!

Ok ok mama straight to the point. I am just excited today. I managed to deco my Barbie Doll cake for hubby's cousin. She's sponsoring an event, TEKA BERAT SAYA, at her school's carnival. She had asked me to bake a cake and I, without hesitating, told her that I am going to make for her a Barbie Doll cake. Hahaha...yakin boleh je ma...hantam ja!

So here's the result! Anybody care to guess the weight? No questions asked about the cake okay or you guys will end up guessing the weight without any difficulty! Hahaha....



Oki doki, good night morning everyone... pleasant dreams!



7 comments:

  1. Yeay.I'm the first one!!
    Mama kalu duduk dekat2 bolehlah akak order cake selalu, setahun ada 8 biji kek perlu diraikan, paling jauh berapa km mama sanggup hantar agaknya ya? serius ni...

    ReplyDelete
  2. hahah... apapun ma, smlm cak timbang.. OMG... tolonglah..berat giler.. patutla Lya ckp 'ibu mcm manjalara'.. heheh kek nih, berapa sangat la berat dia ma.klu teka betul dpt hadiah kek ni tak??

    ReplyDelete
  3. kalo i teka betoi..i nak adiah kek salut pastry yg ma baru buat tu...berat kek 2.3kg...hehhehebih krg r ma...

    ReplyDelete
  4. QueenJah :
    Pergh banyak occassions yang nak diraikan ye....QueenJah dok mana ye?

    Cak :
    Ini mama cerita pasal berat si Barbie ni, bukan berat mama la Cak. Mama ni, memanglah teramat beratnya! Hahaha....

    kucingorengemok :
    Berat mama kan dah selalu expose kat sini, tanpa segan silunya... ahaks...

    Jasmeen :
    Eee demanding lagi, sib baik jawapannya kurang tepat! Hahaha... selamat mama!

    ReplyDelete
  5. sgt comei! kalo fini kat mesia mesti dah tempah ngn mama kek nih utk befday raisya.. =)

    ReplyDelete
  6. ~shafini :
    Tq Shafini... boleh aje ma tolong tapi kerja mama ni bukanlah lawa sangat pun...

    ReplyDelete

Please feel free to drop a comment or two... much appreciated... thank you!